.

Onze service & garantie mogelijkheden

CWB Garantie

Zekerheid volgens branchevoorwaarden

Als CBW-erkende meubelwinkel bieden wij je de zekerheid van de CBW-garantievoorwaarden. Deze garantie dekt o.a. deugdelijkheid van het product, levertijdbescherming en aanbetalingsgarantie. Kies je voor een meubel bij ons, dan kies je automatisch voor extra zekerheid.

Standaard inbegrepen bij aankoop.

Meer over CWB garantie

Fenice Care

5 jaar zorgeloos genieten

De Fenice service dekt niet alleen vlekken, maar ook constructieproblemen die buiten de standaard fabrieksgarantie vallen. Kortom, is er een ongelukje gebeurd of constateer je een probleem? Geen zorgen! Onze professionele servicemonteurs komen gewoon bij je thuis om het op te lossen. Zo kun jij onbezorgd blijven genieten van jouw mooie meubels.

Herstel van zitcomfort: zoals opvullen, verstevigen of opspannen van kussens en bekleding.
Reparatie van onderdelen: losgeraakte verbindingen, veren, knopen of stiknaden.
Oplossen van technische mankementen: zoals piep- en kraakgeluiden of defecte elektrische onderdelen.

Optioneel bij te bestellen.

Alles over Fenice Care

Fenice Premium

Nog langer zorgeloos genieten - voor 7 jaar.

Kies voor nog meer gemoedsrust met de Fenice 7 jaar service. Deze uitgebreide service biedt langdurige ondersteuning bij gebruiksslijtage en onverwachte defecten die buiten de normale garantie vallen. Geen gedoe, geen zorgen – wij zorgen voor een snelle en vakkundige oplossing bij jou thuis.

Ideaal voor intensief gebruik of gezinnen met kinderen.

Optioneel bij te bestellen.

Alles over Fenice Care

*Sinds mei 2025 hebben we Fenice Care toegevoegd als optie, die de All-in house service overneemt. Hiervoor voerde we de 5 en 7 jaar All in house met vergelijkbare opties als de fenice.

Over garantie

Op al onze meubelen ontvang je standaard 2 jaar garantie volgens de CBW-erkende voorwaarden. Dit geeft jou zekerheid over de kwaliteit van je aankoop. Afhankelijk van het merk en type meubel, kan deze garantieperiode zelfs langer zijn – informeer hiervoor bij onze adviseurs of bekijk de voorwaarden per merk.

Wij hanteren de erkenningsregeling met drie garanties van het CBW:

  1. Tenminste 2 jaar garantie op je aankoop
  2. Een nette aanbetalingsregeling
  3. Onpartijdige geschilafhandeling

Lees hier wat deze drie garanties precies inhouden.

  • Een artikel vertoont bij normaal huishoudelijk gebruik en de juiste montage niet meer dan normale slijtage. Deze slijtage valt buiten de garantie.  Twijfel jij of jouw slijtage normaal is? Neem dan contact op met de service.
  • De garantie is geldig vanaf de leverdatum. Er kan alleen garantie worden gegeven op vertoon van een geldig aankoopbewijs.
  • Onze collectie kan wijzigen, waardoor sommige meubels niet meer leverbaar zijn. Mocht je aanspraak maken op vervanging, dan heb je recht op een soortgelijk artikel uit dezelfde prijsklasse. Indien dat niet mogelijk is, krijg je jouw aankoopbedrag terug.
  • De garantie is niet van toepassing wanneer een artikel zelf is geverfd of verzaagd, schade door stoten, krassen, inwerking van vocht, onjuist gebruik, verkeerde reinigingsmethodes of nalatig onderhoud.
  • Buiten de garantie vallen producteigenschappen van artikelen zoals verkleuring van stof, leer of hout en plooivorming in stof of leder zoals beschreven in onze onderhoudsvoorschriften.

Nee, helaas kunnen wij hier geen garantie op geven.

"Met Fenice Care geniet je jarenlang zorgeloos van je meubel – vlekken of schade? Wij lossen het voor je op, gewoon bij je thuis."